اولین دوره ساخت داخل نفت، گاز و پتروشیمی

اولین دوره

 خشایار پورمحمد شاهینی، رئیس پژوهش و فناوری سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در این زمینه گفت: در حاشیه این نمایشگاه، قراردادها و تفاهم‌نامه‌هایی با شرکت‌های دانش‌بنیان حاضر در نمایشگاه برای کمک به بازاریابی و تجاری‌سازی محصولات آنها در منطقه ویژه پارس جنوبی امضا می‌شود.

وی افزود: هدف از برپایی این نمایشگاه، معرفی شرکت‌های داخلی ارائه‎دهنده محصولات و خدمات فناورانه، رفع نیازمندی‌‌های صنایع، تسهیل در تبادل بازار بین شرکت‌های فناور و صنعتگران و کشف زمینه‌های جدید برای فعالیت شرکت‌های فناور مستعد است.

پورمحمد، بررسی انتقال تکنولوژی، بیان شرایط ورود به بازار منطقه به شرکت‌های فناورانه، تعامل واحدهای پژوهشی و عملیاتی صنایع منطقه با شرکت‌های فناور و تهیه وندورلیست شرکت‌کنندگان را از دیگر اهداف برگزاری این رویداد مهم عنوان کرد.

رئیس پژوهش و فناوری سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس با بیان اینکه بیش از 50 شرکت فناوری و دانش بنیان در این نمایشگاه حضور دارند، به برگزاری کارگاه ها، برنامه های جنبی و نشست‌های تخصصی تبادل فناوری در این نمایشگاه اشاره کرد و گفت: معرفی محصولات و خدمات فناورانه، نشست‌های مشترک با واحدهای پژوهش و فناوری صنایع، نشست‌های بازرگانی، مناقصات، عقد قراردادها، کارگاه‎های آموزشی فنی و مهندسی و تورهای صنعتی از برنامه‌های جنبی این رویداد است.

نخستین بازار تکنولوژی و نوآوری صنعت نفت، گاز و پتروشیمی ایران از 2 تا 4 اسفند ماه جاری برای علاقمندان و بازدیدکنندگان در دانشگاه پیام نور عسلویه دایر است. شرکت‌کنندگان این فن‌بازار شرکت‌ها و صنعتگران داخلی، صنایع و مؤسسه های مرتبط هستند.