پنجمین دوره نمایشگاه ساخت داخل نفت، گاز و پتروشیمی

پنجمین دوره

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس جنوبی در آیین افتتاح پنجمین نمایشگاه ساخت داخل نفت، گاز و پتروشیمی اظهار داشت: این نمایشگاه هر ساله برای حمایت از سازندگان داخلی و  پیشگیری از خرید کالا‌ها و تجهیزات خارجی دارای مشابه داخلی برگزار می‌شود.

سخاوت اسدی بیان کرد: به شرکت‌های توانمند در عرصه علمی و تولیدی در بخش‌های مورد استفاده صنایع نفت و گاز و صنایع پایین دستی برای حضور مؤثر در چرخۀ تولید و پشتیبانی اطمینان داده می‌شود زمینه‌ها و بستر‌های لازم برای پیوند نیاز‌های بازار با عرضه و تولید محصولات در دایره شرکت‌های دانش بنیان استان بوشهر و سایر مناطق فراهم شده است.

معاون فنّاوری و نوآوری پارک علم و فنّاوری خلیج فارس نیز گفت: در این نمایشگاه ۱۸۰ شرکت دانش بنیان و تولید کنندگان داخلی، متناسب با نیاز‌های صنعت نفت، آخرین فنّاوری‌ها، تولیدات و محصولات خود را عرضه کرده‌اند.

بهرامی با ذکر این مورد که ایجاد یک هزار و ۳۸۰ نفر اشتغال‌زایی مولد، بدون دریافت وام خود اشتغالی توسط پارک علم و فنّاوری نشان دهنده ظرفیت بالای این مجموعه است، خواستار حمایت از این بخش برای ایجاد زمینه‌های بیشتر توانمند سازی نیرو‌های بومی برای رفع بیکاری شد.